جنگ هفته – از جمعه تا جمعه در ایران 138

بینندگان و شنودگان عزیز, با سلام و برنامه ای دیگر از تلویزیون ایران زمین , باز هم به خانه های شما آمده ایم و امید واریم که این مجموعه متنوع مورد قبول شما قرار بگیرد. اجازه بدید تا سخن را با گفتار نغزی از آبراهام لینکلن آغاز کنیم. وی در ضرورت مبارزه و راهکار های آن می گوید : مصمم شوید که کاری باید صورت گیرد , سپس راه آن را خواهید یافت».

خب دوستان دراین برنامه گفتارهایی داریم از دوستان و همکاران خوب امون , بهرام مودت , پیمانه شفائی , حسین پویا , شهرام گلستانه و میترا هرسینی که با تشکر از تمامی همکاران , برای اونها ایامی خوش و مملو ازسلامتی , آنهم در این ایام سخت کرونا آروز داریم. .

اجازه بدید تا از همکاری رادیو قیام ایران در استهکلم و رادیو طلوع در یوتوبوری برای پخش این برنامه تشکر کنیم و برای همکاران امان در هردو رادیو آرزوی موفقیت در این امر رسانه ای را داریم.

لازم به ذکر هست که برنامه های تلویزیون ایران زمین از طریق فیس بوک و در کانال پژواک همبستگی از ساعت 20 بوقت اروپای مرکزی قابل دریافت می باشه. همچنین برنامه های تلویزوین ایران زمین نیز از طریق شبکه های اجتماعی مانند یوتوپ , فیس بوک ویا توئیتر در کانال پژواک همبستگی و همچنین در تلگرام و اینستاگرام در کانال جنگ هفته قابل دریافت هستند و ویدئو کلیپ اون را می تونید تماشا کنید .

علاوه بر این جنگ هفته در روزهای شنبه از طریق شبکه فیس بوک و کانال پژواک همبستگی از ساعت 20 بوقت اروپا بطور مستقیم پخش میشه, لطفا ساعات پخش برنامه را به دوستان خود نیز اطلاع بدید. تمامی برنامه های ما نیز در آرشیو جنگ هفته , در یوتوپ , کانال پژواک همبستگی قابل دسترسی می باشند.